Devil's Triangle
When a group of marine biologists crash land in the Bermuda Triangle, they realize they have stumbled into the lost city of Atlantis. But they quickly discover the city isn't friendly, and its humanoid inhabitants are planning worldwide domination using the piles of weapons and technology that have fallen through the Triangle over the centuries.