Diego Torres - Viña del Mar
'''The first star of the night was the Argentine singer-songwriter Diego Torres, who managed to dominate the ''''monster'''' and spread hope to the always-demanding public of the Quinta Vergara. Torres mixed his hits with songs from his most recent album, ''''distinto'''', but also paid tribute to the deceased Mercedes Sosa and Luis Alberto Spinetta and rapped with the Andalusian La Mala Rodríg...