Doc Holliday 2
After the O.K. Corral shootout in Tombstone, Doc Holliday opens a small Faro Saloon in a remote town where he encounters Edward Bailey. When a Faro game goes wrong for Edward, he turns up missing and Doc Holliday finds himself on trial for his murder.