Dogworld
In the near future, Taranto is a ghost town surrounded by barbed wire that no one, not even the police, dares to enter. The poorest are left fighting for survival, while a gangs are competing for territory. Two thirteen-year-old orphans, who grew up together, dream of joining one of the gangs.