Don't Be Afraid of the Dark
Lonely and introverted, young Sally (Bailee Madison) has just arrived at the 19th-century mansion that her father (Guy Pearce) and his girlfriend (Katie Holmes) are restoring. While exploring the sprawling estate, Sally discovers a hidden, long-undisturbed basement. Unwittingly, she unleashes a race of malevolent, dark-dwelling creatures who intend to drag her and her family down into the mansion's bottomless depths. A remake of the 1973 made-for-TV movie.