Dotty & Soul
When a social media scandal threatens entrepreneur Ethan Cox's company acquisition, he hires 71-year-old snack cart vendor, Dotty, as a figurehead. But when Dotty embraces her role and refuses to be a puppet, Ethan's plans are challenged.