Double Barrel
Follows Australian journalist Angie Davis and Peruvian surf guide Harold Koechlin to northern Peru. Passionate about surfing and the environment, these like-minded friends share the story of the oil-dominated town Lobitos with a goal to unite local and international surfing communities to protect the coastline that fringes the region.