Down and Out in Beverly Hills
Unlucky and homeless, Dave (Nick Nolte) decides to call it quits, and so sneaks into a stranger's backyard and tries to drown himself in the pool. However, Jerry's plans are stopped by the pool's owner, white-collar businessman Dave (Richard Dreyfuss), who pulls the tramp out of the water and into his home. But Dave's hospitality and his status-obsessed wife, Barbara (Bette Midler), don't impress Jerry, who ignores them and instead pursues the family's maid, Carmen (Elizabeth Peña).