Downs 2 Business: Gary Downs
Welcome to Downs 2 Business, hosted by brothers Caleb Downs and Josh Downs. This series explores their unique journeys in football, from Ohio State to the NFL, while giving fans an inside look at NIL opportunities, brand deals, and personal stories beyond the field.