Dragon Ball Z - The History of Trunks
Goku is dead, victim of a deadly virus. Last of the Z Warriors to pass, the Super Saiyan’s death has left the Earth far more vulnerable than ever before. With no one left to protect the planet, Androids 17 and 18 arrive to terrorize the great cities, plunging all into darkness where the inhabitants cower in fear. Is there no hope left in this apocalyptic horror? Is this the end? Goku’s son, Gohan, is now a man, and with an extraordinary young teenager named Trunks by his side, the two determine to face off against the threat. But as tragedy follows upon tragedy, the world around Trunks is fast collapsing and there seems no check to the evil of the Androids. This is the story of the future that never was.