Dragon Wars
In an antique shop, light from an old chest strikes young Ethan (Jason Behr). Amazed, owner Jack (Robert Forster) tells Ethan he now carries the spirit of a warrior who battled dragons in 16th-century Korea -- and one day he'll find a tattooed girl carrying the spirit of that warrior's beloved. Years later Ethan is working as a reporter when he meets tattooed Sarah (Amanda Brooks). Soon after, dragons descend on Los Angeles seeking out the two souls of the ancient lovers.