Dragonfly
A brutal, corrupt cop, DS Blake is no stranger to violence. His job on the line, he finds himself caught in a web of conspiracy, deceit, racism & murder. Will solving the case of Dragonfly lead to his redemption, or will his life spiral into a deep hell?