A Viking Saga: The Darkest Day
Hereward, a novice monk, has to deliver the Holy Gospel of Lindisfarne to a monastery. Hereward meets a fierce swordsman on the road and the skilled fighter protects him from a Viking death squad tasked with capturing the book.