Drib
SXSW 2017: OFFICIAL SELECTION. When a great idea goes wrong should be the tagline of this hybrid mockumentary, which is as topical as ever with its effective aim on fake news. Amir (born in Iran and raised in Norway) is an actual YouTube sensation that reenacts a strange and painfully comic ad idea brought to him in 2014. You will not believe how far media manipulation went in this case. And have you never heard of Drib? Well, they had to change the name to avoid legal issues.