Duff McKagan - Lighthouse: Live from London
Recorded during a sold-out London concert in October 2024, Lighthouse: Live from London captures Duff McKagan at a unique moment: riding high on critical acclaim for his studio album Lighthouse and connecting closely with his fans at the historic Islington Assembly Hall—a far cry from the stadium stages of Guns N' Roses. The set combines the raw Americana feel of McKagan's solo albums Lighthouse and Tenderness with punk energy, unexpected cover versions, and a special guest appearance by Steve Jones (Sex Pistols).