Earth : Seen from the heart
Scientists, writers and artists join Hubert Reeves and Frédéric Lenoir to sound a warning: biodiversity is under threat. While some humans are responsible for this crisis, others, in growing numbers, are tackling it head on and forging solutions. In this film dedicated to future generations, they remind us that life in all its forms is a fascinating and touching mystery ... and that it is up to us to preserve it!