Ecos del Pasado
A fictional drama inspired by true events, the "Massacre of Kalavryta" committed by invading German troops in December 1943. When the Greek government launches a multi-billion legal claim for war reparations, Caroline Martin, a high-flying lawyer representing the German government visits Kalavryta to investigate. An unexpected encounter with the last survivor of the tragedy, Nikolaos Andreou, leads them both down a dark chapter of history as the traumatic past comes to light once again, its painful echoes stronger than ever.