El Gran Fraude
Inspired by true events. Tom Walker is a young and ambitious trader in a large investment bank. He quickly rises through the ranks of the firm and suddenly finds himself responsible for a complicated financial portfolio worth 60 billion dollars. Struggling to meet the troubled bank's enormous profit expectations, he comes up with a not entirely legal financial tool that allows him to bypass the bank's regulations. After making millions and single handily saving the firm from insolvency, Tom's fraud spirals out of control and he has to realize, that he was but a pawn in a much larger scheme.