El Silencio de las Rosas
O Silêncio das Rosas addresses, through true testimonies and dramatized scenes based on reports, the stories of women victims of domestic violence physical, moral, virtual, patrimonial, sexual and psychological violence and family members of victims of femicide, bringing to the surface their pain and suffering in a forceful and sensitive way. The documentary was built from 21 interviews and involved the participation of professionals from the legal, psychological, medical, police areas and people directly involved in combating violence and public policies to protect women.