Electric Slide
Biopic of Eddie Dodson, a high-end furniture salesman who resorted to robbing banks in the 1980s in order to pay off his looming loan sharks. Dodson became the most-prolific bank robber in the U.S., with more than 60 heists in the Los Angeles area.