Eli Manning Presents: The Undercovers - Donovan Mitchell
Eli Manning recruits NBA Superstar Donovan Mitchell to go undercover at a coaching clinic in Cleveland, Ohio. Mitchell goes from chiseled to grizzled as he transforms into Peanut Waterloo, a youth basketball coach with a lot to learn.