Elizabeth is Missing
Glenda Jackson stars in this adaptation of the best-selling novel. “Elizabeth is Missing” combines a gripping mystery with a tender yet unflinching exploration of one woman’s struggle with dementia. When her best friend Elizabeth goes missing, Maud is convinced that something terrible has happened, and sets out to solve the mystery. But with her dementia worsening, unfinished business unearthed and the past and present starting to merge, Maud's search takes on a poignant urgency. Will Maud be able to discover the truth before she loses herself completely?