Elton John - The Red Piano
Thousands of Elton John fans have traveled to Caesars Palace Las Vegas to see over 200 sold-out The Red Piano shows, helping break attendance records and setting new standards for musical entertainment. Now available everywhere for the first time, the concert contains the 14-song performance of The Red Piano show, including fan favorites such as 'Candle in the Wind', 'Your Song', 'Rocket Man' a...