Encontro Selvagem
A year ago, Les Moore had an unexpected date after a few drinks in Albuquerque, New Mexico. Since then, the fact has been turning over in his head, until he decides to return to the place with Natalie Hamilton, his co-worker, to discover what really happened that night.