Ennio
Giuseppe Tornatore, director of the beloved CINEMA PARADISO, turns his camera on his longtime collaborator Ennio Morricone in a moving and comprehensive profile of the indefatigable composer. Tornatore’s documentary portrait explores the breadth of the maestro’s career, from his early Italian pop songs to the fistful of unforgettable film scores that he wrote.