Enter Mycel
In the wake of their mother's tragic demise, a family becomes host to a peculiar fungal parasite known as Mycel. This extraordinary organism grants them the ability to communicate with the departed. Initially dismissing it as mere fantasy, Lena, the daughter, gradually succumbs to haunting visions, blurring the line between her subconscious and the tangible world.