Erdal ile Ece
Erdal, who runs an auto tuning business with his cousin, and Ece, who works in a corporate firm as an executive, are married couple who have been together for many years. Starring Şahan Gökbakar and Seda Türkmen, Erdal and Ece tells the story of the bittersweet conflicts that are common in modern relationships and shows the perspectives from both parts of this loving couple as they go through funny and entertaining events together. From Şahan Gökbakar, the creator of Turkey's highest grossing romantic comedy movie of all time, Celal and Ceren, comes a very entertaining and intimate love comedy, ready to meet the audience.