Eric Clapton - Standing at the Crossroads
Eric Clapton is one of the most influential guitarists of all time. In this definitive documentary, he is interviewed in depth about his long career. With contributions from Keith Richards, John Mayall, The Yardbirds, Jack Bruce and many more.