Ernest & Celestine
Oscar-nominated for Best Animated Film, Ernest & Celestine is a visually stunning, enormously entertaining film the whole family will love! Deep below snowy streets lives a civilization of hardworking mice who are scared of the bears living above ground. Unlike her fellow mice, Celestine is an artist and a dreamer – and when she nearly ends up as breakfast for a bear named Ernest, the two form an unlikely bond. But as they soon discover, not everyone - above ground or below - is so accepting of their friendship.