Escape from Raqqa
Unbeknown to her husband Sylvain, Faustine leaves Paris with her 5-year-old son to join ISIS in Syria. But she realizes soon after reaching Raqqa the hell she has put herself into. Sylvain quickly understands that the French services are powerless to help, and plans, with a few friends of his, a high-risk exfiltration operation to save his wife and son. A true story.