Etienne Daho - Pleyel: Paris
Combining West Coast-style surf pop, Velvet Underground-like urban rock, and the romanticism of French singer Françoise Hardy, Algerian-born singer/songwriter Etienne Daho has taken the European rock scene by storm. His albums have consistently qualified for gold or platinum status and his songs have been recorded by such artists as Mercedes Audras and Arnold Turboust. His résumé includes duets...