Eulália
Eulália is a simple woman who lives in a toxic marriage. With few friends and no prospects for the future, she looks for a job to gain her independence. After discovering that her husband has a parallel life, she takes courage to leave the house, but discovers that her mother's life is in danger and needs to find a quick solution to save her.