Exit
There is a thin line between money and loyalty. Thomas Skepphult runs an investment company, and is arrested for the murder of his business partner when his fingerprint is found on the murder weapon. When he tries to call his lawyer, the phone is answered by someone who he thought had committed suicide years ago.