Exploring the Snow: The Journey
Follow a group of talented snowmobilers on an intense journey as they travel the world in search of new terrain. Watch their story unfold as they ride the legendary deep snow of Japan, venture far into the backcountry of British Columbia with Chris Brown & Kalle “KJ" Johansson, and finally to the epic glacial environments of Norway in middle of summer.