Fahrenheit 11/9
Filmmaker Michael Moore predicted that Donald Trump would become the 45th President of the United States. Traveling across the country, Moore interviews American citizens to get a sense of the social, economic and political impact of Trump's victory. Moore also takes an in-depth look at voting, the Electoral College, the government agenda, the school shooting in Parkland, Fla., and the water crisis in his hometown of Flint, Mich.