Family Therapy
Dr. Béranger is a famous psychoanalyst. His life would be perfect if it weren't for one very anxious, extremely clingy patient: Damien Leroy. To finally get rid of him, he makes him believe that the only way to heal is to find true love. But just as he's about to celebrate his 30th wedding anniversary, his daughter tells him that she's finally found the man of her life, who is none other than... Damien. The party turns into a nightmare.