Femme Fatale
Cannes, 2001. Laure Ash, stunning beauty, true "femme fatale", is a skilled outlaw. She must seduce a gorgeous model, partner of the director Régis Wargnier, and switch precious jewels with fakes. After job's done, she travels to Paris and steals the identity of a certain Lily, as her tracks are lost. An ex-paparazzi, however, takes an incriminating shot of the woman and...