Flight 7500
On a flight from Los Angeles to Tokyo, a plane is shaken by severe weather. When the turbulence subsides, a passenger suddenly dies, and a supernatural force is unleashed, overtaking the passengers as they desperately fight to figure out what it is and how to stop it.