Fly the Summit
Twin brothers Tim and Ant Green will attempt to break the altitude world record with bioethanol for tandem powered paragliders by flying side-by- side to over 5,000m above Western Europe's highest mountain, Mont Blanc - 4,810m. The Americans tricked out their high-end parachutes and motors in order to get themselves soaring where even birds fear to fly.