Flying Objects: A State Secret
In less than 100 years, mankind has experienced a wide range of U.F.O./U.A.P. phenomena the world over. From these experiences, fascinating data has been gathered by military, government, and private organizations in key geopolitical countries, leading people within these organizations to believe that a unified human effort should be undertaken to study extraterrestrial phenomena.