Fortune Salon
Tae-rang runs a fortune café in the center of Seoul and she is very famous for giving concrete and exact counsel to people who have troubles in their love lives. But oddly enough Tae-rang can’t see her own future and hopes to meet her ideal man sooner or later. According to her mother’s prediction, she is destined to marry a man who was born on May 16th as they are matched in heaven. One day during a car accident, she encounters two men. One is a nice gentleman who happened to be her first love. The other guy acts like a fraud but it turned out he was born on May 16th. Tae-rang is confused which one her Mr. Right is and whether she has to judge them by fortunetelling or her feeling. Should Tae-rang follow her destiny or is fortune to be made up by herself?