Frank Sinatra - Legends in Concert
This film presents a 45-minute selection of Frank Sinatra's finest songs, written by some of the world's most influential songwriters, including such hits as 'High Hopes' and 'Old Man River' all drawn from television appearances spanning his heyday period from the 40s to the 50s.