Frank Turner - Take to the Road
Frank Turner's 2009 Live At Shepherd's Bush Empire, London, 29th October 2009. The full live show of 20 songs including rarely heard hits like 'Barbara Allen' and 'Smiling At Strangers On Trains'. A must for the complete-ist fan.