Freddy's Dead: The Final Nightmare
In this sixth return to the horrifying world of Nightmare on Elm Street, the town of Springwood decides to forever end Freddy Krueger's deadly hold on their dreams. Freddy finally confronts the one person he has never been able to defeat, a psychologist who now learns the source of her lifelong nightmares--Freddy's daughter--in Freddy's Dead: The Final Nightmare.