Funérailles
Miriam, a famous pianist devoted to music, forcefully refuses motherhood not to compromise her career, despite Andrea's insistence, her partner and modest pianist. However, the obstinacy of the refusal is neither casual nor purely selfish and has roots back in time: a tragic past, which Miriam thought had been removed forever and which instead returns to loom on both of them.