Gaddar: Kanlı Sular
A breathtaking psychological thriller stretching from the grey streets of Istanbul to the blue waters of the Aegean. Escaping the pressures of the business world, Suat seeks peace at sea, but his journey, beginning one night with mysterious women he meets in a tavern, turns into an unexpected nightmare. Confronted with the vengeful desire of Kürşat, a substance abuser defeated by the cruel games of fate lurking in the shadows, the struggle for survival that Suat and his friends face in the dark waters will elevate the audience to the heights of suspense.