Galaxy of Horrors
Trapped in a damaged cryogenic pod, a man is forced to watch a series of horrific science-fiction tales while his life support systems run out. Featuring eight intense stories of the unknown and other-worldly, equally wonderful and terrifying. Visit the GALAXY OF HORRORS, if you dare! Curated from Rue Morgue & Unstable Ground's Little Terrors Festival.