Gary Moore - Live at Montreux 2010
2010 saw Gary Moore make a return to rock music after a long period of time exploring the blues. He was writing and working on a new rock album when all was brought to a halt by his untimely death on February 6th, 2011. This concert from Montreux in July 2010 was his last performance to be filmed. The setlist draws heavily on his hugely successful rock albums of the eighties, stirs in a couple ...