Gary Moore - One Night in Dublin
On August 20th 2005, on what would have been his 56th birthday, a statue of Phil Lynott was unveiled in Dublins Grafton Street by his mother. There to witness the event were members of Thin Lizzy from throughout the bands career. Later that evening they joined forces under the leadership of Gary Moore for a concert that paid tribute to Phil Lynotts memory. The core band of Moore, Jethro Tull ba...