G.E.M. - X.X.X. Live
Gloria Tang Zhi Kei, also known as G.E.M., is among Hong Kong’s most beloved singers. The talented Chinese singer-songwriter has released three studio albums, two live albums, one extended play (EP), 11 singles, and a compilation album. X.X.X - Live is an audio-visual demonstration of her wide range of artistic skills. Performing her best songs in English and Chinese, ‘G.E.M.’ lives up to the ...